Podoba Ci się zapowiedź Diablo Immortal na smartfony?

View Results

Loading ... Loading ...

Udostępnij ten wpis na

Ankieta

Podoba Ci się zapowiedź Diablo Immortal na smartfony?

View Results

Loading ... Loading ...


Tak wygląda raytracing na silniku Frostbite 3 od DICE

Mariusz ( 7 kwietnia 2018 , Newsy , PC ) - 248 wyświetleń

Ekipa z DICE pokazała jak wygląda renderowanie światła w czasie rzeczywistym przy pomocy technologii raytracing na silniku Frostbite 3. Na którym to działa między innymi Battlefield 1 i Star Wars Battlefront II (bez obsługi tej technologii).

O technologii raytracing szerzej pisałem tutaj.

Można zatem przypuszczać, że nowe gry od DICE na PC będą wyglądały mniej więcej jak na pokazanych obrazkach. Nadal pozostaje zagadką czy Battlefield 5 będzie obsługiwał raytracing. Ponoć pierwszą grą na PC z obsługą tej technologii będzie Metro Exodus, ale to tylko plotka.

Mariusz

Autor: Mariusz

Właściciel i redaktor na portalu o grach na PC i konsole Game Site Polska. Przez szacunek dla graczy piszemy tylko o grach, obiektywnie i rzetelnie przedstawiamy informacje opierając się jedynie na faktach zaczerpniętych z wiarygodnych źródeł. W sprawie działania strony, inwestycji w portal, współpracy czy reklamy proszę o kontakt przez formularz dostępny w dziale "redakcja". Zapraszam do podsyłania swoich recenzji gier i felietonów związanych ze światem gier w dziale "dodaj wpis".


Artykuł sponsorowany
Więcej newsów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Udostępnij ten wpis znajomym na

Na topie

Komentarze

Wpisy