Tak wygląda raytracing na silniku Frostbite 3 od DICE

Ekipa z DICE pokazała jak wygląda renderowanie światła w czasie rzeczywistym przy pomocy technologii raytracing na silniku Frostbite 3. Na którym to działa między innymi Battlefield 1 i Star Wars Battlefront II (bez obsługi tej technologii).

O technologii raytracing szerzej pisałem tutaj.

Można zatem przypuszczać, że nowe gry od DICE na PC będą wyglądały mniej więcej jak na pokazanych obrazkach. Nadal pozostaje zagadką czy Battlefield 5 będzie obsługiwał raytracing. Ponoć pierwszą grą na PC z obsługą tej technologii będzie Metro Exodus, ale to tylko plotka.

Twórca i redaktor naczelny takich portali o grach jak gamesite.pl, ps5site.pl, ps4site.pl oraz takich o innej tematyce i takich co już nie istnieją lub są prowadzone teraz przez inne osoby. Gra na komputerach i konsolach. Aktualnie PC, w przyszłości Nintendo Switch, następnie PlayStation 5.