Tak będzie wyglądała grafika w grach za kilka lat: NVIDIA raytracing, lądowanie na księżycu

Tak będzie wyglądała grafika w grach za kilka lat: NVIDIA raytracing, lądowanie na księżycu

Producent chipsetów graficznych NVIDIA opublikował kilka screenów które przedstawiają użycie technologi ray tracing w renderowaniu rzeczywistym grafiki komputerowej.

Screeny zrzucono w rozdzielczości 4K. Aktualnie na rynku dostępna jest karta RTX 2080 Ti która obsługuje ray tracing w cenie ponad 5000 zł za sztukę.

Kiedy tego poziomu grafikę zobaczymy w grach? Trudno odpowiedzieć jednoznacznie na to pytanie, ideałem było by gdyby nowe konsole PS5 i Xbox Two posiadały zdolność renderowania ray tracing, wtedy już za kilka zobaczylibyśmy znaczny skok jakościowy oprawy graficznej.

Jednak ze względu na wysokie koszty produkcji kart graficznych, ray tracing może trafić pod strzechy dopiero w generacji ps6 i xbox three, o ile takie będą. To by oznaczało kolejne 10 lat oczekiwania na coś naprawdę wielkiego.

0

Brak komentarzy

No comments yet

Jak już tu jesteś to poświęć chwilę i napisz cokolwiek :).