Więcej informacji odnośnie walki w The Last of Us Part II

14 czerwca 2018, 262 wyświetleń

Kurt Margenau i Anthony Newman z Naughty Dog podali kilka szczegółowych informacji odnośnie gry The Last of Us Part II zmierzającej tylko na PS4.

  • Walka w wykonaniu Ellie będzie bardziej kreatywna i zwinna niż w wykonaniu Joela, jednak tak samo zabójcza.
  • Podczas skradania i podchodzenia do wrogów, będzie można się ukrywać pod roślinnością, system „Stealth” ma być bardziej dopracowany.
  • Decyzje podejmowane przez gracza mają teraz bardziej wpływać na rozgrywkę.
  • Sztuczna inteligencja przeciwników została poprawiona. Zachowania postaci przypominają ludzi, rozmawiają ze sobą, zwracają się do siebie po imieniu. Z drugiej strony Ellie zyskała możliwość tworzenia nowych przedmiotów, będzie to pomocne w walce z bardziej inteligentnymi przeciwnikami.
  • Naughty Dog zmieniło system walki wręcz i uczyniło go głębszym i bardziej kompleksowym. Gracz zyskał możliwość blokowania ciosów. Można walczyć z kilkoma przeciwnikami na raz. Podczas bloku system analizuje trajektorię uderzenia i Ellie odpowiada wcześniej zaprogramowanym ruchem.
  • Pokazaną na targach wersję demo, można przejść na wiele sposobów.
  • Jednym z celów jest oddanie graczowi większych możliwości podczas walki, ale także jedną z opcji jest możliwość jej całkowitego uniknięcia. W zależności od fabuły deweloperzy chcą udostępnić graczom możliwość wyboru stylu gry. Tereny w grze są tak skonstruowane, że z każdego z nich jest możliwością ucieczki.
  • Broń będzie można ulepszać, będą dostępne różnego rodzaju pociski. To stworzy połączenie pomiędzy systemem tworzenia a walką na odległość.
  • Zainfekowani będą nadal stwarzali zagrożenie w grze, pojawią się ich nowe rodzaje.
  • Deweloperzy dążą do spójności pomiędzy poziomami na których odbywa się walka a tymi na których ona się nie odbywa. Nigdy nie będziesz wiedział kiedy będziesz w niebezpieczeństwie. Istnieje ciągłe poczucie zagrożenia.

Data wydania drugiej części The Last of Us nadal pozostaje nieznana.

Mariusz Wierzbowski

Autor: Mariusz Wierzbowski

Właściciel i redaktor naczelny na stronie GameSite.pl. Przez szacunek dla graczy piszemy tylko o grach, obiektywnie i rzetelnie przedstawiamy informacje opierając się jedynie na faktach zaczerpniętych z wiarygodnych źródeł. Strona nie zawiera reklam. Zapraszam do współpracy osoby chcące pisać na stronie, tylko hobbystycznie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *