Tak wygląda raytracing na silniku Frostbite 3 od DICE

Mariusz ( 7 kwietnia 2018 , Newsy , PC ) - 334 wyświetleń

Ekipa z DICE pokazała jak wygląda renderowanie światła w czasie rzeczywistym przy pomocy technologii raytracing na silniku Frostbite 3. Na którym to działa między innymi Battlefield 1 i Star Wars Battlefront II (bez obsługi tej technologii).

O technologii raytracing szerzej pisałem tutaj.

Można zatem przypuszczać, że nowe gry od DICE na PC będą wyglądały mniej więcej jak na pokazanych obrazkach. Nadal pozostaje zagadką czy Battlefield 5 będzie obsługiwał raytracing. Ponoć pierwszą grą na PC z obsługą tej technologii będzie Metro Exodus, ale to tylko plotka.

Mariusz

Autor: Mariusz

Właściciel i redaktor na portalu o grach na PC i konsole Game Site Polska. Przez szacunek dla graczy piszemy tylko o grach, obiektywnie i rzetelnie przedstawiamy informacje opierając się jedynie na faktach zaczerpniętych z wiarygodnych źródeł. W sprawie działania strony, inwestycji w portal, współpracy czy reklamy proszę o kontakt przez formularz dostępny w dziale "redakcja". Zapraszam do podsyłania swoich recenzji gier i felietonów związanych ze światem gier w dziale "dodaj wpis".


Artykuł sponsorowany

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *