Tak wygląda raytracing na silniku Frostbite 3 od DICE

7 kwietnia 2018, 357 wyświetleń

Ekipa z DICE pokazała jak wygląda renderowanie światła w czasie rzeczywistym przy pomocy technologii raytracing na silniku Frostbite 3. Na którym to działa między innymi Battlefield 1 i Star Wars Battlefront II (bez obsługi tej technologii).

O technologii raytracing szerzej pisałem tutaj.

Można zatem przypuszczać, że nowe gry od DICE na PC będą wyglądały mniej więcej jak na pokazanych obrazkach. Nadal pozostaje zagadką czy Battlefield 5 będzie obsługiwał raytracing. Ponoć pierwszą grą na PC z obsługą tej technologii będzie Metro Exodus, ale to tylko plotka.

Mariusz Wierzbowski

Autor: Mariusz Wierzbowski

Właściciel i redaktor naczelny na stronie GameSite.pl. Przez szacunek dla graczy piszemy tylko o grach, obiektywnie i rzetelnie przedstawiamy informacje opierając się jedynie na faktach zaczerpniętych z wiarygodnych źródeł. Strona nie zawiera reklam. Zapraszam do współpracy osoby chcące pisać na stronie, tylko hobbystycznie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *