Kompozytor muzyki Detroit: Become Human pokazuje jak stworzył ścieżki dźwiękowe dla Connora

Mariusz ( 4 lipca 2018 , Newsy , PS4 ) - 185 wyświetleń

Nima Fakhrara jest kompozytorem muzyki tła do gry Detroit: Become Human a konkretnie ścieżek dźwiękowych które towarzyszą postaci androida Connora.

W najnowszym wpisie na swojej prywatnej stronie muzyk opowiada nam jak pisał partytury, jakie cele mu przyświecały oraz z jakich instrumentów korzystał podczas pracy dla Quantic Dream. W instrumentarium nie zabrakło więc cyfrowych i analogowych syntezatorów, choćby wznowienia kultowego Mooga w postaci Vintage Moog Voyager. W pracy nad muzyką wykorzystane zostały także instrumenty akustyczne pokroju gitar, skrzypiec. Jedna z gitar została specjalnie zrobiona na potrzeby muzyki opisującej postać elektronicznego człowieka, była to 6 metrowa gitara którą można zobaczyć na filmie.

Nie lada gratką jest opublikowanie przez irańskiego kompozytora muzyki filmowej wideo na którym można zobaczyć proces twórczy od kuchni. Filmy zostały nagrane jeszcze przed premierą gry, podczas jej tworzenia.

Więcej filmów na kanale kompozytora w serwisie YouTube.

Mariusz

Autor: Mariusz

Właściciel i redaktor na portalu o grach na PC i konsole Game Site Polska. Przez szacunek dla graczy piszemy tylko o grach, obiektywnie i rzetelnie przedstawiamy informacje opierając się jedynie na faktach zaczerpniętych z wiarygodnych źródeł. W sprawie działania strony, inwestycji w portal, współpracy czy reklamy proszę o kontakt przez formularz dostępny w dziale "redakcja". Zapraszam do podsyłania swoich recenzji gier i felietonów związanych ze światem gier w dziale "dodaj wpis".


Artykuł sponsorowany

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *