Ewolucja grafiki od PS2 do PS4 Pro na przykładzie gry Shadow of the Colossus

25 stycznia 2018, 549 wyświetleń

Gra Shadow of the Colossus pierwotnie została wydana na konsolę PlayStation 2, 18 października 2005 roku, by po 6 latach doczekać się wersji na PlayStation 3. Także obecna generacja graczy będzie mogła zapoznać się z tym oryginalnym tytułem bo gra trafi 8 lutego wyłącznie na PS4. Z tej okazji warto zobaczyć jak bardzo dopieszczona będzie wersja na obecną generację konsol PlayStation względem jej poprzedniczek.

Za powstanie remaku gry odpowiedzialne jest studio Bluepoint Games. Ci sami panowie stworzyli remake gry na PS3, więc posiadają bardzo dobre doświadczenie by zrobić to jak najlepiej. W nowej odsłonie oprócz grafiki ma zostać poprawione także sterowanie. Zobaczymy tutaj o wiele lepszej jakości tekstury i efekty świetlne w porównaniu z oryginałem.

Konsola PS4 otrzyma wersję 1080p i 30kl/s. Na PS4 Pro będzie można zagrać w trybach 1080p 60kl/s i 4k 30 kl/s.

O co chodzi w samej grze? Fabuła jest stosunkowo prosta. Ot młodzieniaszek o imieniu Wander stara się uratować swoją ukochaną o imieniu Mono, która przez poświęcenie w mrocznym rytuale straciła życie. By tego dokonać bohater zawiera pakt z mrocznymi siłami i musi pokonać 16 wielkich kolosów które krążą po mitycznej krainie.

Mariusz Wierzbowski

Autor: Mariusz Wierzbowski

Właściciel i redaktor naczelny na stronie GameSite.pl. Przez szacunek dla graczy piszemy tylko o grach, obiektywnie i rzetelnie przedstawiamy informacje opierając się jedynie na faktach zaczerpniętych z wiarygodnych źródeł. Strona nie zawiera reklam. Zapraszam do współpracy osoby chcące pisać na stronie, tylko hobbystycznie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *