Death Stranding posiada tryb multipayer. Sprawdź co będzie oferował

Mało który z graczy wie ale w Death Stranding będzie dostępny tryb multiplayer. Jednak tryb ten to nie jest zwykła gra z kumplami po necie a jedynie przenikanie się graczy podczas wykonywania głównej osi fabularnej. Deatmatchu ani kooperacji nie będzie, będzie za to możliwość zobaczenia gdzie kto chodzi czy jakie miejsca odwiedzał lub np. korzystanie z drabiny pozostawionej przez innego gracza.

Hideo Kojima przedstawił dużo nowych informacjo o trybie w jego najnowsze grze. Spójrzmy dokładnie na co będzie pozwalał ten tryb.

  • Niektórzy gracze po prostu przeszukują fabułę tak szybko, jak to możliwe, podczas gdy inni koncentrują się na budowaniu budynków i innych rzeczy. System pomocy odgrywa dość dużą rolę w grze. Podejście każdego będzie inne. Niektóre osoby nie będą wchodzić w interakcje, więc nie otrzymają pomocy, ale im więcej polubisz, i tym bardziej będziesz połączony z innymi.
  • Istnieje system mailingowy w grze, który pokazuje poziomy więzi między graczami.
  • Możesz przyzywać graczy podczas walk z bossami, walczysz sam, ale nie jesteś sam. W wersji demo możemy zobaczyć białego ducha, takiego jak Sam rzucający przedmiotami w gracza, aby pomóc mu w walce z bossem. Chociaż z wersji demo było oczywiste, że inny gracz nie wyrządzał żadnych obrażeń bezpośrednio bossowi. Stwierdził, że to właśnie Kojima określa jako „Strand”.
  • „Zasadniczo Sam ponownie łączy rozdrobniony świat. To gra polegająca na łączeniu się. Jesteś w zasadzie sam, odkrywając świat sam. To bardzo samotny świat. Następnie w pewnym momencie łączysz się z innymi graczami i dlatego nazywam to „wyrzucaniem na brzeg”.
  • Możesz budować mosty samodzielnie lub współpracować, aby je zbudować. Gracz z największym wkładem w budynek będzie miał swoją nazwę na obiekcie. Zostało to pokazane w demie, gdy postać przeszła przez most.
  • Jeśli podróżujesz tą samą ścieżką, co inni gracze, w końcu ją wygładzisz i zamienisz w drogę, abyś mógł jechać szybciej i płynniej w dół.
  • Pod koniec wersji demonstracyjnej Kojima stwierdza, że ​​ścieżki zostaną wytyczone, a nawet można jeździć autostradami, aby dokonywać dostaw ciężarówką, czego nie pokazano w wersji demo.
  • Gracze mogą pozostawić symbole ostrzegawcze, ostrzegając ich przed trudnym otoczeniem i tym podobne. Zostało to pokazane w wersji demonstracyjnej, bardzo podobnej do gry Souls.
  • Konstrukcje, które są jeszcze w budowie, zostaną oznaczone jako takie na świecie, jak pokazano podczas demonstracji. Możesz zostawić zapasy w miejscu, aby przyczynić się do budowy konstrukcji.
  • Zielone kroki są śladami innych graczy
  • W wersji demonstracyjnej inny gracz mógł umieścić drugą drabinę.
  • Istnieje „podobny” system, którego gracze używają do łączenia się ze sobą. Możesz polubić przedmioty pozostawione przez innych.
  • Buty są ważne w grze, mogą się zepsuć. Możesz zostawić innym graczom zapasowy zestaw butów, aby im pomóc.
  • Gracze mogą zostawić coś za sobą, bez względu na to, czy zapomnieli go podnieść, czy po prostu odrzucili, pojawią się dla innych graczy. Mogą się także starzeć z czasem, jeśli nie zostaną odebrane. Mogą być naprawiane przez graczy za pomocą narzędzi.
  • Możesz śmieci przedmioty, a inni gracze również to zobaczą.
  • Możesz tworzyć szafki, z których mogą korzystać inni gracze. Może być używany do udostępniania przedmiotów lub prywatnie.
  • Jeśli trasa jest często używana, utworzy ścieżkę
  • Deszcz uszkadza pakiety, gracze mogą korzystać ze schronienia, które inni gracze stworzyli dla ochrony
  • Można dostosować muzykę, a odtwarzacze ją usłyszą i na odwrót.
  • Może wyrównać niektóre struktury, które pozostawiają w tyle.
  • Pozostawione kamienie wskazują, że gracz tam odpoczywał. Możesz również odpocząć, ponieważ z demo sugeruje, że coś się wydarzy, jeśli wystarczająco dużo odpoczynku w miejscu.
  • Muły to wrogi NPC, który próbuje ukraść ładunek, kradnie ładunek od innych graczy na całym świecie. W wersji demonstracyjnej Kojima stosuje bardziej niewidzialne podejście, pozostawiając część swojego ładunku i jeżdżąc na desce rozdzielczej. Ładunek został pozostawiony, ponieważ Mule może łatwiej wykryć graczy, jeśli go trzymają.
  • System ping pozwala zobaczyć cały ładunek skradziony przez Muła. Wszystkie przedmioty pochodzą od innych Samów na świecie.
  • Może rzucać ładunki w Muły, ale ulegają one uszkodzeniu. Zaleca się nie używać własnego ładunku.
  • Stacje ładowania można pozostawić, aby gracze mogli naładować swój sprzęt
  • Może oznaczać przedmioty pozostawione przez graczy, aby lepiej pokazywały się innym
  • Możesz zostawić motocykle innym graczom
  • W wersji demo jest scena, w której zaczyna się odtwarzanie muzyki, gdy gracz przemierza nierówne wzgórze. Kojima twierdzi, że są miliony innych ludzi, którzy będą robić to samo i doświadczać tego samego. Można to osiągnąć tylko po połączeniu, chociaż mówi, że możesz pominąć te doświadczenia, jeśli zdecydujesz się pojechać samochodem aż do celu.
  • W centrum dystrybucji możesz zobaczyć, co zrobili inni gracze.
  • Kojima kończy swoje pierwsze demo, będąc wdzięcznym za swoją podróż i całe połączenie, które nawiązał. To bez wątpienia odegrało kluczową rolę w rozwoju Death Stranding.
  • Koncepcja gry polega na powiązaniach i przez to przechodziliście. Nie korzystaliśmy z usług stron trzecich i nawiązaliśmy bezpośrednie kontakty z tymi osobami

Można spekulować, że grając przy podłączonej do internetu konsoli każde posiedzenie w Death Stranding będzie unikatowe ze względu na możliwość korzystania ze zmian które w świat gry wprowadzają gracze. Granie online nie będzie w żaden sposób obligatoryjne by ukończyć ten tytuł ale podejmując samodzielny wysiłek może być to zadanie odrobinę trudniejsze.

Dodaj komentarz