Ghost of Tsushima to jedna z perełek które mają nawiedzić konsolę PlayStation 4 w ostatnich latach jej życia. Kilka dni temu mogliśmy podziwiać piękny gameplay z tego tytułu a teraz otrzymujemy kolejne informacje na jego temat.
W wywiadzie dla Geoffa Keighleya, Nate Fox z Sucker Punch opowiedział o otwartym świecie gry. Jednym z celów podczas pracy nad tytułem było umożliwienie graczowi dowolnego penetrowania japońskiej wyspy Tsushima. W grze oczywiście istnieją ścieżki nakreślone przez scenarzystów, ale wyspa jest na tyle duża i bogata w zadania poboczne, że gracz może dowolnie ustalić kolejność i sposób ich wykonania.
Dowiedzieliśmy się także, że tereny dostępne w grze zostały dokładnie odwzorowane opierając się na oryginalnych miejscówkach.
Pogoda w grze będzie zmieniała się dynamicznie.
Kiedy premiera Ghost of Tsushima?
Dopiero w 2019 roku, tylko na PS4.