CD Projekt RED się kończy, przyznali się do porażki, zwracają pieniądze za grę Cyberpunk 2077

Nadszarpniętej reputacji już nie odzyskają to pewne, ale przynajmniej przeprosili niezadowolonych z gry Cyberpunk 2077 posiadaczy słabszych konfiguracji sprzętowych, szczególnie posiadaczy PS4 i konsoli Xbox One którzy zostali przed deweloperów z Polski potraktowani w bardzo chamski sposób.

Na oficjalnym koncie gry Cyberpunk 2077 w serwisie informacyjnym Twitter pojawił się list od prezesów CD Projekt RED skierowany do graczy w którym przepraszają oni za to, że nie pokazali żadnego gameplayu z konsol PS4 i Xbox One przed premierą co mogło znacząco wpłynąć na decyzję klientów o zakupie gry. Gracze kupili bo myśleli, że będzie wyglądało jak na PC MASTER RACE ale okazało się to nieprawdą. Cała wina spoczywa na deweloperach którzy po prostu graczy oszukali w bardzo perfidny sposób. W USA taki proceder może skończyć się w sądzie federalnym i miliardową karą, to nie są przelewki tylko nosi to znamiona oszustwa, więc prezesi szybko przepraszają, może gracze wybaczą!

Następnie informują, że już niedługo wypuszczą całą masę poprawek do gry, 1.04 patch już jest, w ciągu 7 dni będzie następny, kolejny duży patch w styczniu i następny w lutym. Te aktualizację mają poprawić grę na słabszych maszynach, ale jak zaznaczają w liście, nie ma co liczyć na wygląd i płynność porównywalną z dobrymi komputerami PC, zresztą to chyba jest oczywiste dla wszystkich. (Wersje na PC będą także na bieżąco poprawiane).

No i teraz najważniejsze. Jeżeli nie jesteś zadowolony z gry, możesz ja oddać i otrzymać zwrot pieniędzy.

W przypadku gdy kupiłeś grę cyfrowo to skorzystaj z systemu refundacji na PSN lub Xbox.

W przypadku gdy kupiłeś grę w pudełku, najpierw spróbuj ją zwrócić w sklepie, jeżeli to nie pomoże to napisz na adres: helpmerefund@cdprojektred.com

Podpisali pod listem: Marcin Iwiński, Adam Kiciński, Adam Badowski, Michał Nowakowski, Piotr Nielubowicz, Piotr Karwowski.

Gracze, dajcie znać w komentarzach co zamierzacie z tym zrobić? Pozew zbiorowy? Zwrot pieniędzy czy może dacie deweloperom szansę i czas na poprawę produktu?